Nákupný košík je prázdny.

0 položiek
Spolu:
0,00 €
Vstúpiť
0 položiek (0,00 €)
 
 
0,00 € (0 položiek) vstúpiť do košíka

Otázky a odpovede

Úvod eKasa Otázky a odpovede

Finančná správa pripravila projekt online napojenia všetkých pokladníc na portál finančnej správy - eKasa. Kým doteraz mali podnikatelia možnosť vybrať si napojenie na systémy finančnej správy (v podobe VRP) dobrovoľne, po novom bude online pripojenie na finančnú správu povinné.

Podnikatelia sa k systému eKasa celoplošne pripoja k 1. 7. 2019, pričom platí, že pripájať sa k systému bude možné od 1. 4. 2019 do 30. 6. 2019.

 

O2 má desiatky tisíc spokojných zákazníkov eKasy. Napríklad v ČR sme TOP1 v segmente HoReCa. Ponúkame overené know-how a vyladený softvér.

 

Naša O2 eKasa vás nebude stáť viac ako upgrade vašej eKasy. U nás navyše dostávate 24 mesačnú záruku a terminál. A vaše podnikanie bude pod kontrolou s online štatistikami, skladovým hospodárstvom, cloudovým úložiskom a ďalšími užitočnými funkciami.

 

Pôvodnú kasu stačí na Daňovom úrade odhlásiť a nie je potrebná defiškalizácia. Novú eKasu je možné zaregistrovať cez internet a certifikát je potrebné jednoducho vpísať do eKasy.

 

Na registráciu vám stačí EDGE pokrytie a na ostatné funkcie môžete využiť aj vaše existujúce pripojenie.

 

Zmluvu podpisujete na 24 mesiacov. Po uplynutí tejto doby sa Vaša mesačná platba zníži na 20€.

 

HOTLINE: 0907754828

V pracovné dni od 8:00 do 18:00

Copyright 2016 - 2019 © Doručenie ZADARMO - Trnava, Senec, Galanta, Sereď a Sládkovičovo. Lacné tonery so zárukou.